Jak dobrze wypaść w trakcie wywiadu lub debaty z udziałem mediów?

Dziennikarze wpadli na trop i rzucili się na Ciebie?

Twoja rola wymaga kontaktów z mediami i wystąpień publicznych?

Od Twojego wystąpienia zależy wizerunek Twój i Twojej firmy?

Wystąpienie publiczne to nie tylko spotkanie z dziennikarzem ale i z potencjalnymi rywalami, przedstawicielami konkurencji biznesowej lub politycznej.

Jak sobie radzić w takiej sytuacji?

Przyjdź na nasze szkolenie, którego program powstał we współpracy z dziennikarzem politycznym

Cele szkolenia:

Na zakończenie programu uczestnicy będą:

  1. Umieli nazwać swoje emocje w czasie wystąpienia i działać tak aby nie wpłynęły one na ostateczną ocenę wystąpienia lub by wpłynęły pozytywnie
  2. W stanie wyjaśnić etapy składające się na wystąpienie i będą wiedzieli co należy zrobić na każdym etapie aby zwiększyć prawdopodobieństwo powodzenia.
  3. Umieli wyjaśnić podstawowe błędy popełniane przy wystąpieniach oraz metody przeciwdziałania
  4. Umieli wyjaśnić elementy wpływające na postrzeganie uczestników wystąpienia oraz jego ocenę
  5. Potrafili wyjaśnić i zastosować podstawowe metody wywierania wpływu.
  6. Potrafili lepiej pracować z kamerą

Sprawdź kiedy jest najbliższy warsztat w Kalendarzu szkolen