Specjalizujemy się w szkoleniach poświęconych nietypowym i często trudnym sytuacjom, pokazujemy jak sobie z nimi poradzić w sposób inny, niż te które znaliście do tej pory!

Realizujemy szkolenia otwarte oraz zamknięte, projektowane specjalnie na potrzeby klienta.

Mogą one odbywać się zarówno w języku polskim jak i angielskim.

Coaching Improv

Czy ZDARZYŁO Ci się kiedyś że, Twój plan nie zadziałał tak jak chciałeś? Klient zareagował zupełnie inaczej niż się spodziewałeś? Sytuacja się zmieniła, konkurenci Cię zaskoczyli? Współpracownicy albo podwładni zrobili coś niespodziewanego? Brakowało Ci informacji a sytuacja wymagała Twojej reakcji? Ile razy spotkaliśmy się z taką sytuacją? Co wtedy zrobić? Masz niepełną wiedzę, czujesz się

Wystąpienia Publiczne- wywiad, debata

Jak dobrze wypaść w trakcie wywiadu lub debaty z udziałem mediów? Dziennikarze wpadli na trop i rzucili się na Ciebie? Twoja rola wymaga kontaktów z mediami i wystąpień publicznych? Od Twojego wystąpienia zależy wizerunek Twój i Twojej firmy? Wystąpienie publiczne to nie tylko spotkanie z dziennikarzem ale i z potencjalnymi rywalami, przedstawicielami konkurencji biznesowej lub

Autoprezentacja i komunikacja

Autoprezentacja i komunikacja Cel Cel warsztatów to nauczenie ludzi: budowania swojego wizerunku podczas prezentacji i wystąpień, posługiwania się technikami autoprezentacji, wzmocnienie przekazu werbalnego poprzez odpowiednią mowę ciała, udzielania informacji zwrotnej, prawidłowych postaw i odruchów w budowaniu kontaktu z drugą stroną. Korzyści Zrealizowanie i uczestnictwo w warsztatach przyniesie korzyści na poziomie organizacji jak i poszczególnych uczestników.

Sprzedaż oparta na dowodach i improwizacji

Szanowny Liderze Sprzedaży,   Czy kiedykolwiek bałeś się, że nie uda Ci się osiągnąć założonego celu? Na pewno tak. Każdy z nas przez to przechodził i to nie raz. Odpowiadasz za zespół i to od jego działania zależy Twój sukces! Zapewne czujesz się sfrustrowany: kiedy ktoś odpowiedzialny za produkt, myśli, że on się sam sprzeda,

Podstawowe umiejętności komunikacyjne

Cel Cel warsztatów to nauczenie ludzi: Jak być lepszym słuchaczem, Jak likwidować bariery w komunikacji     Korzyści Zrealizowanie i uczestnictwo w warsztatach przyniesie korzyści na poziomie organizacji jak i poszczególnych uczestników. Korzyści dla organizacji: Poprawa relacji wewnątrz zespołu Wzmocnienie postawy do działania i uczenia się na jego wynikach Wysoka efektywność i trwałość uzyskiwanych zmian

Podstawy wywierania wpływu na innych

Cel Celem warsztatu jest nauczenie ludzi : Jakie są podstawowe podstawowych metod wywierania wpływu na innych Jakie są neurofizjologiczne podstawy metod wywierania wpływu Jak posługiwać się umiejętnościami stosowania ich w praktyce.   Korzyści Zrealizowanie i uczestnictwo w warsztatach przyniesie korzyści na poziomie organizacji jak i poszczególnych uczestników. Korzyści dla organizacji: Zwiększenie skuteczności pracowników w obszarach

Komunikacja interpersonalna i asertywna

Cel Celem warsztatu jest nauczenie ludzi Jak się efektywnie komunikować Jak wykorzystać swoje mocne i niwelować słabe strony w komunikacji Jak zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu konfliktów w środowisku Jak komunikować się bez barier Korzyści Zrealizowanie i uczestnictwo w warsztatach przyniesie korzyści na poziomie organizacji jak i poszczególnych uczestników. Korzyści dla organizacji: Zwiększenie skuteczności uczestników w

Udzielanie informacji zwrotnej

Cel Cel warsztatów to nauczenie ludzi: jak się przygotować do udzielania informacji zwrotnej, jak przekazywać informację zwrotną w sposób pozytywny wspierający jej akceptowanie.   Korzyści Zrealizowanie i uczestnictwo w warsztatach przyniesie korzyści na poziomie organizacji jak i poszczególnych uczestników. Korzyści dla organizacji: Podniesienie innowacyjności Poprawa relacji wewnątrz zespołu Wzmocnienie postawy do działania i uczenia się

Kalendarz naszych szkoleń otwartych znajdziesz tutaj

%d bloggers like this: