Komunikacja interpersonalna i asertywna

Cel

Celem warsztatu jest nauczenie ludzi

  • Jak się efektywnie komunikować
  • Jak wykorzystać swoje mocne i niwelować słabe strony w komunikacji
  • Jak zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu konfliktów w środowisku
  • Jak komunikować się bez barier

Korzyści

Zrealizowanie i uczestnictwo w warsztatach przyniesie korzyści na poziomie organizacji jak
i poszczególnych uczestników.

Korzyści dla organizacji:

  • Zwiększenie skuteczności uczestników w budowania zaangażowania zespołów składających się z partnerów biznesowych.
  • Zwiększenie lojalności partnerów.
  • Poprawę wzajemnych relacji w pracy.
  • Podniesienie motywacji uczestników i lepsza ich współpraca między sobą

Korzyści dla uczestników:

  • podniesienie kompetencji osobistych w zakresie komunikowania się poprzez poznanie technik
    i metod skutecznej komunikacji w kontaktach ze współpracownikami, przełożonymi, jak też
    w procesie obsługi klienta

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: