Szanowny Liderze Sprzedaży,

 

Czy kiedykolwiek bałeś się, że nie uda Ci się osiągnąć założonego celu?

Na pewno tak. Każdy z nas przez to przechodził i to nie raz. Odpowiadasz za zespół i to od jego działania zależy Twój sukces!

Zapewne czujesz się sfrustrowany:

  • kiedy ktoś odpowiedzialny za produkt, myśli, że on się sam sprzeda, bo jest najlepszy na rynku?
  • Albo kiedy, słyszysz, że , tego nie da się sprzedać?
  • Albo kiedy słyszysz narzekania, że klienci sami nie wiedzą czego chcą?

Jeśli odpowiedziałeś tak na choć jedno z pytań , to zapraszamy Ciebie i Twoich podwładnych na szkolenie z umiejętności sprzedażowych.

Myślisz zapewne teraz , już nie raz byliście na szkoleniach a efektu jak nie było tak nie ma.

Nasze podejście jest inne, nie ograniczamy się do prezentowania, ćwiczenia wybranej metody sprzedażowej ale tak dobraliśmy materiał aby:

  • w pełni opierał się na wynikach badań naukowych w obszarze wywierania wpływu na ludzi.
  • Wykorzystywał sprawdzone od lat metody nauki improwizacji w nieznanych sytuacjach

Cały warsztat jest w taki prowadzony w sposób, że:

  • Umożliwia uczestnikom przeżywanie tego czego doświadczają w trudnych dla siebie sytuacjach, opartych o ich przykłady i sytuacje. Rzeczywiście są to ICH tematy, a nie przygotowane wcześniej scenki.
  • Każda przeżywana sytuacja daje szansę na uświadomienie sobie obszarów do rozwoju i buduje motywację do dalszych zajęć.
  • Uczestnicy mają okazję do sprawdzenia się w sytuacjach niespodziewanych, gdy trzeba wykorzystywać tylko to co mamy w danej chwili dostępnego.
  • Wypracowane przez uczestników rozwiązania nadają się do natychmiastowego wykorzystania po powrocie do pracy.

 

Cel moich warsztatów jest nauczenie ludzi:

  • jak być lepszymi słuchaczami,
  • jak pomóc klientom znaleźć właściwe pytania, na które odpowiedź umożliwi zaspokojenie ich potrzeb,
  • jak wytrwać w Świecie, gdzie tylko nieliczne spotkania kończą się sukcesem,
  • jak wykorzystać narrację jako metodę przekonywania,
  • jak skutecznie budować komunikaty, które „przylgną” do klientów,
  • jak skutecznie działać jako zespół.

 

Korzyści

Zrealizowanie i uczestnictwo w warsztatach przyniesie korzyści na poziomie organizacji jak i poszczególnych uczestników.

Korzyści dla organizacji:

  • Podniesienie innowacyjności.
  • Poprawa relacji wewnątrz zespołów, w których działają przeszkoleni pracownicy
  • Wzmocnienie postawy do działania i uczenia się na jego wynikach
  • Poprawa podejmowanych decyzji poprzez bardziej wielostronną ich analizę. Każdy zgłoszony pomysł, pogląd zasługuje co najmniej na rozważanie zgodnie z zasadą „Tak, i..”
  • Wysoka efektywność i trwałość uzyskiwanych zmian postaw w rezultacie oparcia się na przeżywaniu przez uczestników rzeczywistych sytuacji.
  • Podniesienie motywacji uczestników i lepsza ich współpraca między sobą

Korzyści dla uczestników:

  • Podniesienie świadomości emocji występujących w niespodziewanych sytuacjach oraz nabycie umiejętności radzenia sobie z nimi w trakcie tych sytuacji
  • Pogłębienie umiejętności słuchania i uważności na to co dzieję się w trakcie niespodziewanych wydarzeń
  • Nabycie postawy akceptującej pomysły innych ludzi i budowania na nich nowych bardziej innowacyjnych rozwiązań
  • Podniesienie umiejętności sprzedażowych
  • Umiejętność akceptacji ryzyka i wyciągania wniosków z rezultatów działania.
  • Zrozumienie zasad i nabycie podstawowej umiejętności stosowania narracji w sytuacjach sprzedażowych
  • Zrozumienie zasady budowania komunikatów sprzedażowych, które będą atrakcyjne dla klienta.
  • Zrozumienie, że każda sytuacja sprzedaży to proces zmiany i wymaga propozycji , która zawiera komponenty racjonalne jak i emocjonalne ( Model Jeźdźca i Słonia )

Program warsztatów

Program warsztatów jest dostosowywany indywidualnie do każdego zamawiającego aby uwzględnić:

  1. Specyfikę zespołu, który ma wziąć udział w warsztacie
  2. Preferowaną przez zamawiającego formułę warsztatów:
    1. Skoncentrowaną w czasie : 1-2 dniowe warsztaty
    2. Rozłożone w czasie moduły o czasie trwania ok 2-3 h.
    3. Ewentualny równoległy proces coachingowy dla członków zespołu
      1. Coaching zespołowy
      2. Coaching indywidualny

Na pełen program, który ulega dostosowaniu do potrzeb zamawiającego składają się następujące moduły:

  1. Wprowadzający- którego celem: jest zapoznanie się uczestników szkolenia między sobą i z prowadzącymi szkolenie trenerami, wprowadzenie przedmiotu szkolenia i przedstawienie agendy szkolenia oraz spraw organizacyjnych i logistycznych. W czasie tego modułu zbierane są też oczekiwania uczestników i są one umiejscawiane w planie szkolenia
  2. „Praca z rzeczywistym klientem” – celem modułu jest doświadczenie przez uczestników tego co się dzieje w sytuacji sprzedażowej po obu stronach relacji i możliwość uzyskania z pierwszej ręki informacji zwrotnej, co było dla klienta ważne, co działało ,  a co należałby robić  Dzięki temu uczestnicy mogą zdefiniować swoje obszary do rozwoju.
  3. „Kim jest sprzedawca?” – celem modułu: jest zrozumienie i uzyskanie umiejętności radzenia sobie z dużą ilością odmów, zidentyfikowanie przez uczestników swojego stylu tłumaczenia świata i wypracowanie metod uczynienia go bardziej pozytywnym, zrozumienie swoich preferencji osobowościowych w wymiarze ekstrawersji
  4. „Jak sprzedawac?” podzielony na mniejsze części poświęcone
    1. Znaczeniu i sposobom budowania relacji
    2. Sposobom identyfikacji potrzeb klienta w sferach racjonalnej i emeocjonalnej.
    3. Metodom zdobycia zainteresowania klienta oraz sprawienia by komunikat sprzedażowy został przez niego zapamiętany.
    4. Znaczenie przygotowania w sprzedaży oraz co robić gdy sytuacja wymyka się spod kontroli
    5. „kontraktowanie”
  5. Zakończenie – podsumowanie zdobytej wiedzy i umiejętności, wytycznie przez uczestników nowych sposobów działania wykorzystujących to czego się nauczyli na szkoleniu.