Podstawowe umiejętności komunikacyjne

Cel

Cel warsztatów to nauczenie ludzi:

  • Jak być lepszym słuchaczem,
  • Jak likwidować bariery w komunikacji

 

 

Korzyści

Zrealizowanie i uczestnictwo w warsztatach przyniesie korzyści na poziomie organizacji jak
i poszczególnych uczestników.

Korzyści dla organizacji:

  • Poprawa relacji wewnątrz zespołu
  • Wzmocnienie postawy do działania i uczenia się na jego wynikach
  • Wysoka efektywność i trwałość uzyskiwanych zmian postaw w rezultacie oparcia się na przeżywaniu przez uczestników rzeczywistych sytuacji
  • Podniesienie motywacji uczestników i lepsza ich współpraca między sobą

Korzyści dla uczestników:

  • Podniesienie umiejętności aktywnego słuchania,
  • Nabycie postawy i umiejętności asertywnej komunikacji,
  • Zrozumienie i nauczenie się wyjaśniania podstawowych modeli komunikacji (kodowanie-dekodowanie)

Nabycie wiedzy i umiejętności stosowania w praktyce modelu von Thun’a – „4 uszu”

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: